Study balik

Salam Jumaat yang barakah you all... semoga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.. aamiin.. 
umie doakan untuk sesiapa saja yang baca blog umie ni walaupun tahu tak ramai pun yang bacakan...hehhee

Blog ni satu medium long term yang tak akan expired, tak akan basi. Walaupun time ni memang tak ramai yang baca tapi kesudahannya nanti kalau ada yang terjumpa blog umie ni terima kasih sebab membaca.

Blog ni sekadar blog berkongsi ilmu. berkongsi pengalaman dan nak dedahkan pada orang ramai tentang suplement Shaklee sebab pernah umie jumpa ada yang tak tahu pun Shaklee tu brand apa sebab diorang biasa dengan produk yang seperti Amway, Cosway, Avon dan sebagainya. 

Kalau korang nak tahu Shaklee ni ada vitamin yang tertua tau dan Shaklee la produk pertama yang gunakan perkataan vitamin tu. Produk Shaklee yang dah bertahan lebih dari 100 tahun adalah VITA-LEA @ VITALEA


Ihsan Mr. Google

Vitamin ni dah berumur 103 tahun tau sejak vitamin ni dicipta sampai la sekarang ni tahun 2018. Kalau nak cerita pasal produk ni 1 page khas untuk Vitalea ni pun tak cukup.

Sebenarnya umie buat entri ni di ofis time orang tengah rehat tengahari, time orang pergi Solat Jumaat so orang kat ofis pun still sunyi lagi. Adalah masa nak buat entri blog ni dalam 15 minit sebelum nak start kerja.

Walaupun umie dah nak masuk 5 tahun join Shaklee, proses belajar tu tak stop. gali dan gali lagi ilmu. Group-group yang dikelolakan oleh Master-Master Shaklee pun boleh join secara online tanpa nak datang kelas. Free of charge. kalau dah  free ni pun ramai orang tak nak ambik peluang sepenuhnya. Jemputan pulak bukan calang-calang orang dan kadang jemputan dari Nutritionist Shaklee sendiri dan ahli Shaklee sendiri yang dah expert.


Umie kalau waktu rehat tengahari memang umie study gak.. buka dan baca blog, baca balik kelas di telegram, buat catatan pada buku untuk rujukan umie selepas ni.

Oklah, nak prepare nak buat EKSA dah ni. Setiap petang Jumaat, ofis umie ada EKSA. Kemas-kemas apa yang patut, buang apa yang patut..hehhee

Ok you all, see you next entri okay... Selamat berhujung minggu.



Hubungi Umie 013-421 5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Dengkil dan Sepang

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180