6 Sebab Mengapa Perlu Pilih Omega Guard

Entri seebelum ni umie tunjukkan gambar Omega Guard yang customer umie belikan.
Kalau dah suka memang aka repeat order. 1 botol omega ni harganya RM144.43 dan kuantiti sebotol ada 90 biji. So maksudnya 1 botol untuk 1 bulan.
Member umie pernah cakap yang dia pernah ambik omega brand lain dan rasa lepas makan tu tak sama seperti pabila makan Omega Guard walaupun kedua-dua brand tersebut ada Omega.
Dalam entri ni umie akan listkan 6 sebab mengapa perlu pilih Omega Guard dari Shaklee.


6 Sebab Mengapa Perlu Pilih Omega Guard Shaklee.


1. Penyulingan Molekul Tiga Peringkat

Bertujuan untuk ketulenan dan kepekatan. proses proprietari ini, memekatkan Omega-3, dan menyingkirkan kompenen berbahaya seperti raksa, plumbum, arsebik, kadmium, dioxins dan lain-lain bahan cemar.

Sekarang ni bukan udara dan bunyi jer yang berada di darat sahaja tercemar tapi yang berada di laut pun boleh tercemar tau. So, dengan adanya proses proprietari ni omega semakin pekat dan bahan berbahaya pun dapat disingkirkan. Shaklee ni memang particular dengan produknya. Nak keluarkan sesuatu produk ambik mada bertahun-tahun. kajian pelbagai kajian dibuat supaya produk yang dihasilkan itu selamat digunakan dan boleh diamalkan dalam tempah masa yang lama.


2. Kualiti Terjamin - Minyak ikan bergred Farmaseutikal

Kalau minyak ikan bergred Farmaseutikal ni bukan calang-calang minyak ikan. Kalau sebelum ni 50% - 60% zaman 90-an dah dikira minyak ikan terbaik tapi zaman sekarang ni kalau minyak ikan tu bergred 85% ke atas barulah digredkan farmaseutikal. 

So, minyak ikan shaklee ni kandungan Omega-3 nya melebihi 85%.


Ihsan mr. google




3. Mempunyai DHA dan EPA yang tinggi

Kandungan 1 sajian Omega Guard Shaklee memberikan 990mg asid lemak Omega-3 (546mg EPA, 360mg DHA).

Kandungan EPA & DHA dalam Omega Guard ni sangat tinggi berbanding brand lain yang berada dipasaran. Kandungannya sangat sesuai untuk semua golongan terutama sekali bayi, kanak-kanak yang meningkat dewasa, orang dewasa dan warga tua.

Omega-3 yang ada dalam Omega Guard ni bagus untuk otak, saluran darah, jantung, kawal kolestrol dan banyak lagi fungsinya.


4. Mengandungi 7 spektrum lengkap asid lemak Omega-3 tulen

7 jenis asid lemak Omega-3 ni biasanya ditemui secara semulajadi di dalam ikan kecil di habitat laut dalaman air sejuk. Minyak ikan Omega Guard ini diperolehi dari ikan-ikan kecil berbanding ikan-kan besar kerana ikan kecil ini kurang mengandungi toksin.




Ihsan mr. google


5. Bau dan rasa kesan hanyir yang minimum. 

Disebabkan Omega Guard ini dihasilkan daripada minyak ikan, jadi baunya sedikit hanyir. Rupa bentuk Omega ini seperti bentuk telur ikan yang berbentuk kapsul jernih. Bagi kanak-kanak yang sukar untuk menelan, Omega ini boleh juga dikunyah.


6. Diiktiraf oleh Friend of The Sea. 

Minyak ikan Omega-3 Shaklee ini telah diiktiraf oleh Friend Of The Sea. Ia adalah bertujuan untuk memastikan bekalan minyak ikan ini berterusan dan menghasilkan minyak ika berkualiti tinggi tanpa menjejaskan alam sekitar.

friend of the sea

Ihsan mr. google

Umie dah senaraikan 6 sebab mengapa perlu pilih Omega Guard Shaklee. 6 sebab tu kena tengok sebelum nak pilih sesuatu vitamin terutamanya nak pilih omega-3 dalam minyak ikan ni. paling asas pun tengok la kandungan Omega-3 pada label botol tu. 
Kalau melebihi 85% tu memang tahap wajib ambik la omega-3 tu. 

Umie dah listkan untuk you all. So, terpulang pada you all nak pilih Omega yang berkualiti tinggi berbaloi dengan harganya.

Jangan lepaskan peluang nak dapatkan promo Omega Guard Shaklee bulan ni yer..

Beli 3 botol less 5% berjumlah RM411.56


Hubungi Umie 013-421 5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Dengkil dan Sepang



Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180