Sistem Pertahanan Badan Dengan Nutriferon

Umie tak berapa ingat bila last stock Nutriferon ni di HQ.
Disebabkan permintaan tinggi, Nutriferon ni pun habis. Sebenarnya Nutriferon ni memang bagus. Lagi-lagi la sekarang ni banyak betul penyakit berjangkit dari bayi hingga ke warga tua.
Nutriferon ni nak pastikan sistem pertahanan tubuh badan kita ni berfungsi dengan baik, selamat dan semulajadi. Kandungan yang ada dalam Nutriferon ni adalah dari sebatian proprietari ekslusif dari ektrak empat (4) tumbuhan yang diperolehi daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga Japanese Honeysuckle.
ihsan mr. google


Tahukah Anda?
Ahli sains dan pakar perubatan telah mengenal pasti interferon sebagai komponen utama yang memastikan fungsi sitem imun yang kuat.

The Shaklee Difference
Nuriferon ni dicipta oleh ahli sains yang menemui interferon, pakar imunologi terkemuka dunia Dr Yasuhiko Kojima yang menjalankan penyelidikan selama 40tahun untuk mencari sebatian semulajadi.
Formula eksklusif berpaten ini dicipta  untuk meningkatkan tahap interferon secara semulajadi, memberikan sokongan pertahanan dari peringkat sel.
Inilah kenapa Nutriferon ni boleh habis stock. 1 kotak tu ada 30 tiub dan boelh digunakan sehingga 7 bulan. Jimatkan.

Shaklee dah keluarkan amaran awal dah ni. Kena grab sebelum kehabisan. Limited pulak ni.
Bagi ibu-ibu yang anaknya sering tak sihat, selalu demam, selsema, berhingus tak kira masa sampai panas terik pun berhingus tu, ibu-ibu kena tengok balik imiun sistem atau ketahanan badan anak ibu-ibu yer.
Sekarang ni macam-macam penyakit anak kita boleh dapat lagi-lagi la yang sekolah dan taska bercampul gaul dengan kanak-kanak lain. Sampaikan selsema pun tak baik-baik.

Umie memang suggest ibu-ibu amalkan Nutriferon ni.
Hubungi Umie 013-421 5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Dengkil dan Sepang

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180