Blender Ferrano Shaklee

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu kawan-kawan.
Buat apa tu? Tak keluar ker hari ni?

Umie hari ni buat general cleaning nak panaskan badan yang sejuk ni. Almaklumla cuaca sekarang sejuk sangat, hari-hari hujan. Alhamdulillah, boleh berehat jer dalam rumah.

Sejuk-sejuk ni perut cepat lapar kan? Kalau dah lapar, so macam-macam la makanan kita nak makan. Nak cari yang panas-panas jer.. cucuq pisang ker, cekodok ker..amboi, semuanya berminyak..hihihih.

Sometime umie kadang-kadang mengelak gak nak makan semua tu bagai. Tau jer la effect makan berminyak ni boleh menambah kolestrol dalam badan. Menyumbat pembuluh darah dan menyebabkan sakit jantung. Takut oo kalau dengar sakit jantung ni sebab pembunh senyap no. 1 tu.

Umie tiap-tiap hari bekal buah ke ofis. Sebelum sarapan makan buah dulu. Tapi hari-hari makan epal jer. kadang-kadang beli kat cafe tembikai atau betik je. Dan kalau sempat awal pagi umie akan blend ESP dan oat bekal ke ofis.

Sebut pasal blend ni, hari tu umie ada beli 1 blender. Shaklee keluarkan 1 blender yang sangat ringan dan mudah dibawa. Botol yang sangat special sebab botol tu boleh terus diletakkan atas blender tu. So no nedd to change the bottle then boleh jer bawa terus atau minum terus dari botolnya. So easy right?






Na... inilah rupa blendernya. Merah lagi tu.. sangat cantik..macam sayang nak guna..




dah diblender then boleh terus tutup





Siap ada baju lagi. Botol ni ada 2, 1 tinggi dan 1 rendah. Sesuai dangat nak bawa g mana-mana dan Logo Shaklee tu yang mahal tu..hihihih


Ada yang berminat nak blender ni ker? boleh jer kalau nak purchase dari umie. Boleh whatsapp umie seperti di nombor yang tertera kat bawah tu.


Hubungi Umie 013-421 5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Dengkil dan Sepang

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180