KULIT ECZEMA

Masalah pada kulit akan menyebabkan ketidakselesaan pada pengidapnya. Eczema... boleh dihadapi oleh kanak-kanak dan juga orang dewasa. Eczema merupakan masalah kulit yang menyebabkan ia menjadi gatal apabila kering, terasa panas dan kelihatan bersisik. 

Dalam kes yang agak teruk, kulit pengidap akan menjadi terlalu merah dan apabila kering terasa sangat gatal dan tidak selesa. Pengidap eczema akan bergantung kepada krim semata-mata yang mengandungi steroid. krim ini akan di sapu pada tempat yang eczema tersebut.

Baru-baru ni tadi customer baru dan customer tersebut adalah kawan umie sendiri yang mengidap eczema padahal time kecik tak ada pulak masalah eczema ni. Ya Allah, kesiannya..sampaikan kerja rumah pun beliau dah tak buat sebab eczemanya ti bahagian tangan dan paling teruk tapak tangan.


Hari tu suami umie yang COD kan set eczema ni kat beliau memandangkan dia ni husband kenal dan kawan beliau jugak.

Suami umie cerita pun kesian tengok tangan dia ni.. sampaikan berdarah-darah. Sedih pulak umie dengar.. Bagaimana dia nak uruskan anaknya, suaminya dan bak kata umie tadi aktiviti masak, mengemas rumah di dah tak buat. Nak pegang barang apatah lagi.

Kalau kering jer, mula la gatal dan merenyam jer.. last-last nanti berdarah da pedih jugak


Sekarang ni beliau bergantung kepada krim yang hospital bagi yang mengandungi steroid..lama kelamaan kulit pun makin menjadi nipis.

 Setelah 3 hari dia gunakan produk yang umie suggestkan..


Alhamdulillah.. ada gak perubahan pada tangan dia.. Rasa gatal pun dah berkurangan. Umie sentiasa mendokan untuk kesembuhan beliau dan juga customer umie yang lain.











Inilah beberapa suplement yang umie suggestkan untuk beliau.
Semua set ni membantu menangani masalah kulit eczema tersebut. memperbaiki kulit, tisu baru, mengurangkan keradangan pada kulit,

Testimoni terbaru iaitu dengan mengamalkan pengambilan vivix.


Kalau ada eczema ni kena berhati-hati la semasa nak pilih makanan. Saya sangat prihatin pada mereka yang mengalami eczema ni.


Hubungi Umie 013.421.5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Banting, Nilai, Bangi

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180