RAHSIA RAMBUT SIHAT

RAHSIA RAMBUT SIHAT


Ramai orang yang mempunyai masalah keguguran rambut yang teruk tetapi malu nak mengaku. Selalunya mereka akan membiarkan sahaja rambut gugur dan menyebabkan botak tidak kira lelaki atau wanita.

Jadi, rahsia untuk melebatkan rambut dan kurangnya keguguran rambut adalah dengan mengambil makanan yang mengandungi kaya dengan zinc terutama sekali makanan dari sumber makanan laut, kekacang dan juga tiram.

menangani masalah keguguran rambut dikalangan lelaki dan wanita

Best la bulan ni sebab jimat kalau beli 3 tp dapat free 1.. boleh kongsi seisi keluarga lagi tu. 1 botol mengandungi 120bj so jimat la kalau nak guna 3 hingga 4 bulan baru habis.. beli sekarang selama setahun tak payah nak beli dah.


Untuk pengetahuan anda.. Zinc ni tak akan dijual selepas 29 Februari 2016.. so kalau ada yang nak bersalin untuk sembuhkan luka bersalin cepat, nak seimbangkan hormon,  yang mengalami keguguran rambut tu better buat stock zinc ni cepat-cepat..Grab time tengah promo ni.. 4 botol zinc ni baru beharga RM107.33 sahaja.. Kalau kongsi beli br RM27 jer pun.. jimatkan.. kalau harga sebenar pun RM35.80...bezanya harga asal dengan harga promo lebih kurang RM8.80 tu..

Nak jadi pengguna bijak, kena beli time promo.. beli time harga promo lebih jimat lagi. Nak bagi hadiah kat kawan pun boleh tau.. ada kawan yang nak kawin ker? zinc ni boleh dijadikan hadiah untuk suami kawan tu tau.. ni rahsia lelaki tau.. saper yang pernah try makan dan gunakan zinc ni dah tau dah kesannya... pssstt.. kalau nak tahu lebih lanjut boleh hubungi umie seperti di bawah ni atau like fb page umie VITACHAT



Hubungi Umie 013.421.5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Banting, Dengkil, Nilai

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180