SALUR DARAH TERSUMBAT


Hari ni ada customer tanya pasal suplement untuk salur darah tersumbat..
Terus umie terfikir.. kolestrol ka? Itu jer umie boleh fikirkan buat masa tu.. sebab baru-baru ni ayahnya pernah admit wat dan rupa-rupanya salur darah tersumbat.

Hari ni.. dan dan pulak masak kari ayam.. tau jer la bahan nak buat kari ni semunya yang boleh menaikkan paras kolestrol dalam badan.. santan dan minyak...fuuhhhh.. tp sedap..
Disebabkan makanan sedap ni la kena berhati-hati semasa memilih makanan.

Bagi yang dah berkahwin.. makan dan pakaian suami ni memang perfect la.. hari-hari masak sedap-sedap.. pakaian suami di jaga tp... adakah kesihatan suami pun kita jaga?

phytocl-st dan omega guard


Disebabkan makan kari ni.. umie dah prepare 2 jenis vitamin untuk di telan sebelum dan selepas makan..untuk umie dan suami umie.

Phytocol-St ni umie telan 2 biji sebelum makan.. lebih kurang 1/2 jam sebelum makan supaya phytocol-st ni get ready dalam perut nak serap kolestrol pada makanan.

Omega Guard pulak fungsinya umie makan 3 biji lepas makan supaya dapat menurunkan paras kolestrol jahat iaitu LDL berlebihan dalam badan.


See.. macam nilah rupanya kalau salur darah tersumbat oleh kolestrol. Kebiasaannya doktor akan suggestkan pengambilan pil kolestrol oleh hospital.

Pil tak cukup untuk mencegak salur darah tersumbat ni.. yang penting kena kerap bersenam, amalkan pengambilan makanan yang kerkhasiat dan kurangkan pengambilan makanan yang berkolestrol tinggi.

Apabila paras kolestrol tinggi anda berisiko untuk mendapat sakit jantung, stroke dan penyakit kronik yang lain.


Hubungi Umie 013.421.5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Banting, Nilai, Bangi

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180