Stok Shaklee Wajib Ada

Dalam sebulan.. umie akan ke Shaklee 2 -3 kali jugak la nak top up stok shaklee yang wajib ada di rumah.
kalau tak ke HQ Shaklee Pinnacle Sunway , umie akan ke Branch Shaklee Sri Rampai KL.
Sebelum nak closing umie akan datang ke Shaklee untuk memenuhi permintaan customer yang nak  produk shaklee..



Balik kerrja petang semalam umie singgah ke HQ Shaklee di Pinnacle Sunway. jaraknya dari putrajaya lebih kurang hampir 1 jam kalau ikut keadaan traffic balik kerja dengan penuh kenderaannya.
Alhamdulillah..walaupun jalan nak ke Shaklee tu memang selalu jam... tp segala urusan apabila proses order memang sgt mudah dan cepat sb customer service shaklee ni sangat cekap dan layanan pun bagus.

Customer service yang layan umie hari ni namanya Aten... dulu Aten ni x pakai tudung tp sekarang dah bertudung ayu... dulu mukanya berjerawat tp sekarang dah nampak licin. Umie pernah tanya dia, dia ambik produk apa.. katanya dia makan GLA Complex.. GLA Complex ni sesuai untuk anda yang mempunyai masalah jerawat yang degil sgt nak hilang sb biasanya di sbbkan perubahan hormon dalam badan..

Dulu pun umie makan GLA gak.. dah tengok jerawat ok, umie stop then continue dengan vitamin seperti Vita C, Bcomplex, Vitalea dan Vita E.


Seperti biasa, kalau umie sampai shaklee..umie tak akan proceed terus order... tunggu dulu dalam masa 1/2 paling kurang, utk kenal pasti vitamin apa nak beli dan tengok dokumen kat google yang husband umie dah update setiap kali keluar masuk stok kat rumah akan diupdate dlm dokumen tu.

hari ni umie umie submit 6 order termasuk order downline umie... dah alang-alang sampai terus order untuk diorg sekali. Time nak beratur di kaunter pun order masuk, dah pick up brg then nak keluar dr pintu Shaklee pun boleh ambik order then masuk balik utk proceed order..hehehe... mudah sungguh bisnes mcm ni kan...

 

So stok shaklee dah di top up..tadaaaa.. nilah hasilnya..umie akan readykan stok 2-3 botol setiap vitamin kat rumah. Ini nak mudahkan customer nak beli dan umie boleh COD terus kepada customer. Order hari ni.. esok umie boleh Cod dan boleh pos terus kepada customer umie.

Selain nak proses order di kaunter... umie boleh gak buat order melalui online di sistem shaklee iaitu www.shaklee2u.com. Kalau saper yang dah jadi ahli boleh terus access ke sistem online tersebut menggunakan ID masing-masing.

Antara vitamin yang wajib ada di rumah umie adalah ESP, Basic H, Performance Drink, Vitalea fc, Vitalea iron Formula, Herbalx, Alfalfa, Ostematrix, Omega Guard, Phytocol St, Carotomax, Vita E, Lecithin, AJHT, Herbal Blend, Vivix, GLA, Nutriferon dan banyak lagi.

Kalau ada yang berminat nak dapatkan produk Shaklee di Sekitar Banting, Nilai, Sepang, Putrajaya dan Bangi untuk Cash On Delivery(COD) boleh hubungi umie 013.421.5713(whatsapp/sms) saja umie. Umie juga membuat penghantaran melalui pos dan pernah mengepos produk Shaklee ke Jepun juga.

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180