Advance Joint Health Tablet Tiada Dipasaran mulai Oktober 2015


Korang Tau Tak?

As a result of regulatory guideline changes, Advanced Joint Health Tablet is ONLY available for sale till 30 Sep 2015. TQ

So, kalau yg memang makan ADVANCE JOINT HEALTH TABLET(AJHT) ni buat la stock sekarang. Tinggal 2 hari jer lagi penutup bulan September. Start Oktober tak jual dah sehingga diberitahu kelak.

Contact la SID u all.. kalau nak beli dari umie pun boleh gak. Umie pun ada stock untuk u all yg nak sangat AJHT ni.

Advance Joint Health Tablet ni memang glamour pada anda yang ada sakit sendi.. kadang-kadang ada yg pm umie tanya pasal glukosamine atau dipanggil glukosamina.

Glukosamina ni berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Kandungan Advance Joint Health Tablet ni adalah diekstrak dari jagung iaitu sumber pekat glukosamina.

Selain diekstrak jagung, ia juga mengandungi ekstrak boswellia iaitu gum resin daripada pokok Boswellia Serrate. Ekstrak pokok ini paling berkesan untuk agen anti radang semulajadi dan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

Selain itu, Advance Joint Health Tablet juga mengandungi zinc, tembanga, mangan dan vitamin c untuk membekalkan sokongan nutrien. Ia juga merupakan 100% berasaskan sayur-sayuran dan bebas gluten.

Untuk pesakit sendi yang mengamalkan Advance Joint Health Tablet ni, minyak Omega untuk mengurangkan inflamasi pada sendi.

"Kajian terkini menunjukkan pengambilan asid lemak Omega 3 bersama glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi daripada mengambil glukosamina sahaja".

Berminat untuk mendapatkan Advance Joint Health Tablet ni boleh hubungi umie 013.421.5713 (whatsapp/sms).



Shaklee Independent Distributor Umie Sapidah 013-421 5713(whatsapp/sms)

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180