Pengambilan Vitamin pada usia 30 tahun

Pada usia 25 tahun, tahap penuaan akan bermula dan meningkat dari tahun ke tahun jika ia tidak dijaga. Kita perlu mengambil banyak buah-buahan dan sayur-sayuran pelbagai jenis dan pelbagai warna untuk mengekalkan kesihatan kulit dan juga diet yang seimbang. Jenis pengambilan vitamin yang umie nak share sebentar lagi adalah vitamin yang biasa di ambil dan ramai yang sedia maklum tentang jenis vitamin ini.

Pada usia 30-an, tahap kesibukan setiap orang berbeza bergantung kepada tugas yang dibuat. Ada yang bekerja sebagai surirumah yang sentiasa memerlukan tenaga untuk membuat kerja-kerja rumah, anda yang bekerja di tapak pembinaan yang terdedah dengan cahaya matahari dan keadaan pencemaran udara yang tercemar ataupun anda seorang pekerja yang hanya duduk di pejabat dengan penghawa dingin yang boleh mengeringkan kulit dan sebagainya. Dalam entry kali ini umie nak share mengenai vitamin untuk anda yang telah berusia 30 tahun ke atas atau dalam bahasa Inggerisnya dipanggil The Vitamins We  Need to Be Taking in Our 30's.

athiyyah-hannani.blogspot.com

Antioksidan Tinggi

  • Vitamin antioksidan tinggi ini terdiri daripada Vitamin A, Vitamin C dan Vitamin E atau nama singgakatannya dipanggil Vitamin ACE.
  • Vitamin ini boleh membantu untuk melawan radikal bebas dalam badan yang boleh menyebabkan proses penuaan dengan cepat.
athiyyah-hannani.blogspot.com
Vitamin Antioksidan tinggi ACE


Bcomplex / Asid Folik

  • Asid Folik boleh membantu untuk mengurangkan serangan jantung dan stroke, mengurangkan risiko kanser payudara yang baisa dihadapi oleh wanita, merawat penyakit gusi dan kemurungan. 
  • Anda yang ingin hamil dan sedang hamil digalakkan untuk mengambil asid folik kerana ia boleh membantu untuk mengurangkan kecacatan pada kelahiran bayi.
athiyyah-hannani.blogspot.com
Bcompleks Shaklee mengandungi Asid Folik

VITALEA / Zat Besi

  • Anda wanita hamil atau mempunyai masalah haid yang banyak setiap bulan digalakkan untuk mengambil zat besi kerana sewaktu hamil dan apabila datang haid risiko kekurangan zat besi akan berlaku dan menyebabkan senggugut. 
athiyyah-hannani.blogspot.com
Zat Besi dalam Vitalea Shaklee

 Ostematrix / Kalsium

  • Golongan wanita lebih terdedah dan berisiko tinggi mengalami osteoporosis.
  • Mengambil makanan tambahan kalsium dapat mengurangi risiko penyakit osteoporosis.
    athiyyah-hannani.blogspot.com
    Ostematrix Shaklee bukan sekadar kalsium

Omega Guard / Minyak Ikan

  • Pengambilan minyak ikan setiap hari dapat memberikan manfaat kepada badan kita dengan pelbagai cara.
  • Pengambilan harian dapat membantu melancarkan bahagian sendi, jantung, otak dan penglihatan dan juga kesuburan bagi wanita yang ingin hamil.
  • Pengambilan minyak ikan juga dapat menghalang kedutan pada wajah dan meningkatkan fungsi otak.
  • Minyak ikan juga boleh melembapkan kulit. 

25 tahun nampak lebih muda

 

athiyyah-hannani.blogspot.com
Nampak lebih muda dan kepuasan dijamin

 


Vivix adalah suplemen yang sangat laris di Indonesia dan no wonder la ramai orang Indonesia ni cantik-cantik belaka kan.. dan di Malaysia puna ada beberapa artis yang amalkan Vivix ni.. kalau x percaya boleh jer google "vivix artis Malaysia".

Berminat nak dapatkan vitamin seperti di atas boleh sahaja contact umie #whatsapp0134215713.

#kttshaklee
#shakleebanting
#shakleeputrajaya





 

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180