Promotion September Shaklee


Masih ramai lagi yang tak tahu promosi September Shaklee terutamanya pada customer yang belum menjadi ahli shaklee..
Pada bulan ni promosi Shaklee adalah produk paling HOTTTTT iaitu ESP..
kalau bukan time promo pun permintaan tinggi terhadap ESP ni.. Ini kan pulak kalau dah promo...

Kalau ahli Shaklee memang bersorak gembira la yer sb memang ditunggu-tungu..
ada yang minum, makan, lumur, mandi, masker dengan ESP ni sebab dah syokkkk sangatkan...


Menarik sangat Promosi bulan ni... Beli 2 dapat 5% diakaun... kalau beli ESP dengan harga 6 tin ESP dapat lagi 1 tin ESP Free, dapat keahlian PERCUMA, rebat tunai pun dapat. Untung sangat. Daftar sebagai pengedar Shaklee Bulan ni dapat pulak PERCUMA VITALEA.




Selain ESP... Vitalea untuk kanak-kanak pun promo bulan ni.. Sesuai untuk kanak-kanak terutamanya anak di bawah jagaan anda yang selalu demam dan tak sihat. Boleh amalkan makan Vitalea for Children ni 1 biji sehari. Boleh pakat ramai-ramai dengan kawan-kawan yang ada anak-anak yang sekarang ni berada di taska dan tabika yang berumur 4 tahun ke atas... beli 4 dapat la harga RM352.98 untuk 4 botol.. seorang boleh dapat harga RM88.24.


Berminat nak dapatkan produk Shaklee Promo bulan September ni? Ringankan tangan dan jari anda untuk contact umie. Umie boleh membuat penghantaran secara Percuma ke tempat anda dari Bangi sehinggalah ke Banting. 

Saya Pengedar Sah Shaklee kepercayaan anda, Norsapidah Binti Shahren ID 892572 sedia memberikan khidmat penerangan tentang produk kepada anda secara percuma.





Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180