Kurang Vita C cepat sangat nampak tua pada kulit

Hebat sungguh promo Shaklee sejak akhir-akhir ni.. lepas ESP, Vita E then Vita C pulak bulan ni...

Semuanya set untuk kecantikan kulit. Umie pun pengamal tegar Vita C ni...Umie telan 3 bj sehari.. Vita c ni terkenal sebab kalau kita telan vita C ni tak semua akan dilepaskan sekaligus tetapi akan dilepaskan sikit demi sikit dalam badan. 

Bayangkan kalau kita yang hari-hari makan Vita C ni pun kolagen yang ada dalam badan pun boleh berkurang.. apatah lagi orang yang tak amalkan vita C terutamanya orang yang merokok..merokok boleh kurangkan kolagen lagi la kolagen dalam badannya memang tak ada..habis..haus..kurang.
http://athiyyah-hannani.blogspot.com

Vita C ni meransang pembetukan kolagen dalam badan.. Kolagen ni adalah sebatian otot, gusi, rangka dan tulang. Sekiranya kurang vita C, tempat ni akan haus, hilang dah elastiknya dan ia akan mempercepatkan proses penuaan.

Selain untuk kulit. Vita C ni sesuai sangat untuk imun badan.. untuk antibodi melawan penyakit.. lagi la kalau time selsema, batuk. Vita C boleh diamalkan setiap hari. 

http://athiyyah-hannani.blogspot.com

Vita C ni boleh membantu untuk pembentukan darah merah dan membantu penyerapan zat besi yang lebih baik..So pada sesiapa yang mengalami tekanan darah rendah, amalkan pengambilan vita C dan Vitalea... In shaa Allha memang boleh membantu dalam membina sel darah merah terutama sekali bagi ibu yang sedang mengandung dan warga tua yg kerap kekurangan darah.

http://athiyyah-hannani.blogspot.com

Promo bulan ni memang sangat best..sebab ia nya Vita c. Vita C Shaklee ada 180 biji sebotol.. kalau makan 1 biji sehari boleh bertahan 6 bulan.. kalau 2 biji  sehari pun dah okay..3 bulan baru boleh beli lagi. Kalau beli 2 botol ni cukup la untuk 1 tahun tak payah beli vita C lagi sehingga vita C habis. Harga selepas di tolak 5% ni adalah RM186.30. Umie ada special price untuk pelanggan umie.. nak tahu.. boleh jer whatsapp umie  013.421.5713. Kalu nak COD pun boleh sekitar Putrajaya, Cyberjaya, Bangi, Dengkil, Banting, Sepang dan Nilai. tak perlukan kos pengankutan sb umie COD sendiri.

Nak tahu lebih lanjut.. boleh sahaja contact umie.

http://athiyyah-hannani.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180