Cara Makan Set Kesihatan Optimum

Set Kesihatan Optimum


Set kesihatan Optimum ni terdiri daripada 3 jenis vitamin basic.. vitamin yang boleh diamalkan bagi yang baru nak try vitamin... bagi yang dia rasa dia sihat tp still nak amalkan vitamin untuk tenaga, kurang stress dan kulit.

Vitalea Iron Formula
Vitamin C Plus dan B-Complex

http://athiyyah-hannani.blogspot.com
Zaman sekarang ni agak sukar nak dapatkan makanan yang boleh bagi 100% zat yang diperlukan oleh badan lagi pun sekarang ni makanan kita dah tercemar dengan bahan pengawet yang susah kita nak elakkan melainkan kalau sayur kita tanam sendiri, ikan yang di laut pun boleh tercemar dan apa yang berada disekeliling kita juga tercemar.

Umie sekarang ni dan start dari bulan Ogos hari tu umie kerja 6 hari seminggu... 1 hari rehat di rumah. Jarak dari rumah ke ofis mengambil masa 45 minit kalau jalan tak sesak dengan lori bawa pasir dan batu. Kadang-kadang umie drive sendiri dan kadang-kadang suami yang drive. Umie tak da pilihan lain melainkan travel jauh mcm tu.

Bagi nak prepare badan dalam keadaan ok, tak penat.. makin bertenaga, kurang stress dan happy jer... umie pilih set kesihatan optimum ni. Mula-mula dulu, umie pun macam you all gak.. dengar jer Vitalea, Bcomplex dan Vita c... apa yang umie fikirkan adalah berat badan akan naik kalau makan vitamin tu.

Untuk pengetahuan you all..vitamin ni bukan ubat.. fungsinya pun berbeza. Umie start makan secara konsisten set kesihatan optimum ni sejak umie pindah ofis yang baru ni.. sejak bulan 3/2015. You all nak tahu apa yang umie rasa...? umie rasa lebih bertenaga, kurang stress dan alhamdulillah sentiasa sihat.

Dengan beban kerja sekarang ni, kalau dibanding umie sebelum amalkan set kesihatan optimum ni memang jauh sangat bezanya. umie dah berumur 34 tahun, so pergerakan, kulit, dan kesihatan lain pun mulai terjejas.



Inilah vitamin yang umie amalkan setiap hari. 2 biji vitalea, 2 biji b-complex dan 3 vbiji vita c plus. Selepas sarapan umie akan makan vitamin ni.

Amalkan vitamin ni boleh kawal emosi.. kalau awal pagi dah stress.. sepanjang hari muka ketat dan ada jer yang tak kena dan asyik nak marah-marah jer...

Amalkan pengambilan 3 jenis vitamin ni di awal pagi memang best sb kawal emosi, stress.. pagi-pagi dah happy.. dan 1 perkara lagi yang umie perasan... sejak umie amalkan set kesihatan optimum ni.. berat badan maintain jer..walaupun pada hakikatnya umie ni kategorikan dalam golongan yang "comel"..hehhehe...


Kepada siapa yang nak try vitamin shaklee ni.. boleh try set kesihatan optimum ni.. kesannya memang best..

Kalau ad asebarang pertanyaan boleh saja Whatsapp umie 013.421.5713

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180