Brutal jer pakai jubah berkasut sukan

Selamat malam...

oo.. belum nak tidur lagi..lepas update ni baru boleh tidur k...

Minggu ni minggu paling sibu.. dan minggu ni jugak umie kerja 7/7 hari.. biasanya 6/7 hari jer.. Umie tengah kejar dateline untuk renew kontrak guru dan penologn guru tabika perpaduan.. nak renew sampai 3 tahun tp prosesnya agak mencabar jugak kalau buku rekod perkhidmatan yang ada problem..

Walaupun sibuk di meja kerja... tengahari jumaat umie luangkan masa ke gym di ofis.. ada aktiviti poco-poco, main pingpong dan senaman sikit.. itupun time kaum lelaki ke masjid untuk solat jumaat dan kaum wanita akan ke gym.

http://athiyyah-hannani.gov.my

See... berjubah tp berkasut sukan..hehehe


Walaupun hari-hari badnan penat balik kerja.. balik tiap-tiap hari pukul 7 malam gerak balik dari ofis dan sampai rumah pun pukul 830 mlm.. setiap malam.. jarak dari rumah ke ofis 40km tau..dalam sehari ulang alik 80km.. nasib baik bukan umie yang drive..hehehe.. nasib baik ada husband yang baik hati yang tolong drive..




Setiap malam, sebelum tidur..umie akan pastikan diri umie telan 4 biji ostematrix setiap hari. Ni nak bagi pastikan umie dapat rehatkan badan secukupnya, tidur dengan nyenyak tanpa gangguan, bangun pagi badan rasa segar jer..kaki pun tak kejang.. dan yang penting.. ostematrix ni boleh lembutkan najis.. kalau yang ada masalah membuang tu.. boleh amalkan ostematrix ni.

Ostematrix ni kalau bahasa mudahnya adalah kalsium.. tetapi kalsium shaklee ni bukan sekadar kalsium sahaja tetapi selain kalsium ai mengandungi magnesium, mangan, boron, vitamin d, tembaga dan zinc..Jangan risau.. semuanya selamat untuk ditelan..hehehhe



Hubungi Umie 013.421.5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Banting, Dengkil, KLIA, Sepang dan Nilai





Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180