Clearance Sale Vitamin E

Korang Tau Tak?


Bulan ni memang hebat sale Shaklee sb bagi Vitamin E nak clearkan sale... Vitamin E ni expired Januari 2016... walaupun expired bulan Januari 2016 tp produk shaklee ni boleh jer makan walau pun expired 3-6 bulan dari tarikh pada botol tersebut.

Macam mana nak bezakan mana makanan yang boleh di makan lagi kalau ada label "baik sebelum/best before" atau "guna sebelum".

Kalau "baik sebelum/best before", makanan tersebut masih boleh dan selamat untuk dimakan walaupun telah melepasi tarikh pada produk tersebut sekiranya ia belum mengubah rasa, warna dan bentuk produk tersebut.. Kalau produk shaklee ia adalah baik sebelum/best before.

Kalau "guna sebelum", untuk makanan yang cepat rosak dan perlu dihabiskan pada tempoh yang telah ditetapkan pada label makanan tersebut.

So dah tahu ni, usah la membazir k..boleh jer makan lagi...



http://athiyyah-hannani.blogspot.com


Vitamin E ni antara yang hot produk. Hot produk untuk mereka yang ingin tambil lebih cantik, miliki kulit yang gebu, kesan parut jerawat yang makin pudar, garis-garis halus makin berkurang.

Nak dapatkan kesan vitamin E yang bagus pada kulit kena la pilih vitamin yang bagus juga. Yang penting kandungan pada vitamin E tersebut. 

D-alpha tocopherol adalah kandungan yang terdapat di dalam Vitamin E dari Shaklee iaitu produk tersebut adalah semulajadi.

DL-alpha tocopherol pula adalah produk sintetik dan bukan semulajadi.

 


Bulan ni adalah bulan last untuk mendapatkan vitamin FREE... Rebutlah peluang ini untuk dapatkan Vitalea Iron Formula secara PERCUMA sekiranya anda mendaftar sebagai Pengedar Sah Shaklee.. Wlaupun namanya pengedar, tak semestinya kita menjual.. join ahli dapat banyak keuntungan dan kemudahan yang Shaklee bagi selama kita makan sendiri produk Shaklee ni.

http://athiyyah-hannani.blogspot.com

Tahun ni genaplah 100 tahun untuk VITALEA.. sebab tulah Shaklee bagi percuma kepada ahli baru yang mendaftar.. ulang tahun ke 100 ok... bulan sebulan 2 produknya tapi dah 100 tahun.

Saya bangga dapat join sebagai pengedar sah Shaklee... sb produknya bukan baru ditubuhkan tp dah bertahan lama dipasaran.

So.. rebutlah peluang ni sehingga atau sebelum berakhir 31 Oktober 2015 jam 11.59 mlm.

Berminat untuk mendaftar sebagai ahli... boleh hubungi umie 013-8213930(call) atau pun 013-4215713(whatsapp).



Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180