BANJIR 2014

Alhamdulillah...alhamdulillah.. alhamdulillah...

Pada 16 Disember 2014 umie bertolak balik dari Kota Bharu, Kelantan jam 3 petang setelah 4 hari berada di sana. Percutian kali ni umie, husband dan ibu mertua umie menaiki kapal terbang dari Kuala Lumpur pada 13 Disember 2014, 6.30 pagi.

Banjir


Ya Allah sungguh besar kekuasaan-Mu.. Kelantan, Terengganu, Pahang dilanda banjir besar. Sungguh besar dugaan mereka.. Apabila umie tengok gambar yang di facebook Info Banjir Rantau Panjang dan kawasan sekitar Kota Bharu, sebak dan sedihnya mengenangkan mereka yang ditimpa dugaan itu.

Lebih-lebih lagi kawasan Rantau Panjang yang baru siap dengan bangunan baru dan kedai-kedai baru yang masih dalam pembinaan dah ditenggelami air.

Banjir 2014 menimpa Rantau Panjang





Banjir 2014

"Kenapa kak umie sedih tgk video tu?"

Umie tak boleh nak jawab...

Actually.. umie baru jer balik dari Kota Bharu dan ada beberapa kawasan yang umie familiar dah ditelenggami air terutamanya di kawasan bandar Kota Bharu, stadium dan Rantau Panjang.

Umie boleh imagine tempat tu.. tempat org meniaga, tempat org mencari rezeki.. sekelip mata Allah hilang nikmat rezeki itu..Masya Allah...


Moga Banjir Surut

Umie doakan semoga banjir di kawasan yang terlibat dengan banjir ini akan surut. Mari kita doakan semoga mereka selamat, redha dan sabar.




Page : https://www.facebook.com/AthiyyahHannani
No. Hp: 013-4215713 (sms/whatsapp) - 013-8213930 (sms/call)
Emel: shafiedah_n@yahoo.com
COD: Putrajaya, Bangi, Sepang, Nilai, Banting
Pos: Ke seluruh Malaysia dan luar negara

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180