Ruang dan Peluang


Ruang

Dalam family umie.. ramai yang pandai memasak berbanding umie.. mak, kakak dan abang lebih prefer untuk buat kek dan biskut.. tp umie?

Sebenarnya umie kalau nak berbisnes ni memang pemalu sikit.. kalau membeli tu memang cepat jer.. suka support bisnes org lain..

Sebelum ni umie pernah buat bisnes tudung online.. dan pernah gak bawa tudung ke ofis.. nasib baik ada kawan umie yang ringan mulut jer bagi tau org yang umie jual tudung.. kalau umie memang berat la nak berckp.. dan mudah kesian kat org kalau letak brg mahal-mahal..




Peluang

Dalam hidup ni..kalau kita xdpt ambik peluang.. memang kita akan jadi org yang ketinggalan.
dan peluang tu kadang-kadang cuma akan datang sekali jer seumur hidup.. kalau ada pun kali kedua mungkin tak akan sama seperti kali pertama.

Time buat bisnes tudung dulu, umie banyak stuck kat modal.. sb ada kawan-kawan yang beli tudung akan bayar hujung bulan.... tunggu gaji.. kadang-kadang tudung harga RM10 pun nak kena tunggu hujung bulan...

kalau kita tak rebut peluang... time tudung tengah glamour kita tak dapat nak ambik stok sb modal..

so.. sb kekangan modal.. umie stop buat bisnes tudung..

Ruang dan Peluang

Now.. umie dah kembali balik buat bisnes..
Bisnes yang buat umie rasa enjoooyyy...rasa best.. dan rasa dihargai...

Tak pernah umie akan bermimpi buat bisnes yang biasa org akan sinis memandang bisnes MLM..
umie pernah join MLM tp x serius.. just setakat guna produk sahaja..selebihnya upline umie tak bagi tahu apa..every month beli produk utk kegunaan sendiri sahaja.

Bisnes MLM yang umie join ni lebih baik dari yang sebelum ni..
yang penting ia bukan sistem piramid.. kita boleh luaskan bisnes.. sedalam dan selebar yang mungkin tanpa kita perlu mengatur downline-downline..

Untuk menjadi lebih sihat, kita tak perlu nak berhutang sb sihat itu lebih penting dari segalanya.. sb harga utk sihat itu lebih mahal dari pakaian kita pakai, handbag kita guna, rumah yang kita duduk dan kereta mahal yang kita guna..

Ruang dan Peluang datang sekali

Umie berharap bisnes yang umie buat ni akan lebih ramai lagi org lain yang umie akan bantu dan ingin mendapatkan bantuan dari umie.

Peluang untuk buat bisnes ni bermula dari ayah umie yang mengalami stroke..kemudian ibu umie yang sedang menghadapi sakit buat pinggan..

kedua ibu dan ayah umie adalah pendorong umie untuk umie buat bisnes ni..alhamdulillah.. umie pun mendapat restu dan sokongan dari suami umie sendiri.

Shaklee Independent Distributor (SID)

Now.. setelah bergelar Shaklee Independent Distributor hampir 2 tahun, umie sgt seronok untuk join MLM ni..

Baru umie dapt tengok potensi umie sendiri sebagai distributor dan sebagai leader sb agak mustahil bagi umie yang pemalu ini dapatkan melahirkan 7 orang leader di bawah susur galur umie sendiri.

Moga mereka akan menjadi leader yang semakin bersemangat untuk membantu lebih ramai org lagi..aamiin..

Umie  adalah SID di sekitar kawasan Putrajaya, Banting, Dengkil, Sepang, Nilai dan seluruh Malaysia. Ingin mendapatkan khidmat nasihat mengenai produk shaklee, boleh hubungi melalui whatsapp/sms 013-4215713.


Page : https://www.facebook.com/AthiyyahHannani
No. Hp: 013-4215713 (sms/whatsapp) - 013-8213930 (sms/call)
Emel: shafiedah_n@yahoo.com
COD: Putrajaya, Bangi, Sepang, Nilai, Banting
Pos: Ke seluruh Malaysia dan luar negara

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180