Pizza Hut Sedap dan telan Lecithin

Pizza Hut

Aktiviti umie sebelum gaji.. biasanya 2 hari sblm gaji.. awal-awal dah ngidam nak makan macam-macam.. antara port makan terbaik adalah Kenny Rogers dan Pizza Hut..

Ingat balik kerja petang semalam nak tapau jer pizza kat Presint 15 Diplomatik Putrajaya tp husband pulak ajak g Jusco Equine..Sekarang ni Pizza Hut tengah buat promo untuk regular pizza yang harga asalnya RM24.80 dans sekarang ni RM15 jer...kalau ambik pizza harga RM15 so.. yang lain-lain pun kena ala carte... so lebih untung ckit ambik set la..hehhehe..

Menu Pizza Hut

Actually, pergi pizza hut kadang-kadang tak tahu pun ada menu baru. So petang semalam try gak la pizza hut yang untuk meat lover..

Meat Lover
Meat Lover
Banyak jugak la dagingnya... dan rasanya seakan rempah..dan kalau u all perasan.. yang hitam tu rempahnya.. mula-mula tengok mcm alfalfa pun ada.. umie pun x pasti ramuannya apa... tapi yang pasti boleh beli dan makan lagi... ingat Jumaat ni nak PHD ke ofisla... dekat jer dari Presint 15 ke Presint 1 tu..hehhe

Lecithin

Lepas makan pizza, telan pulak lecithin. Sekarang ni umie dah tak perlu risau...Lecithin umie makan tak skip... Lecithin ni jugak kadang-kadang boleh buat kita rasa kenyang dan kalau kita makan makanan yang berlemak ni lemak tu boleh terurai dengan tindakan lecithin ni.. jadi lemak-lemak tu pun tak akan menempel di dinding usus dan salur darah kita dan ia juga bagus untuk kolestrol.
Lecithin ni umie dah lama makan sejak dari tahun lepas lagi dan tak pernah skip pun. 
Sebab makan lecithin ni badan rasa ringan jer...yerlah.. lecithin ni ejen pembakar lemak dan lepas telan lecithin ni badan akan berpeluh... ada yang makan lecithin ni akan rasa pening.. itu tandanya healing crisis@krisis penyembuhan, jadi kena la minum byk air kosong okay.

Alfalfa

Masa tengah makan pizza tu, husband umie kata.. "rempahnya seperti alfalfa yang awak makan tu.."
Umie rasa nak tergelak pulak, begitu concernednya husband umie dengan vitamin yang umie makan selama ni... i loopppp u lah...hehhehe.

Umie makan alfalfa ni sb nak detok dan bagus untuk wanita dan juga lelaki. Banyak khasiatnya sb dialah raja segala tumbuhan.

Makan Alfalfa dan lecithin sangatlah best sb xperlu nak simpan makanan lama-lama dalam perut.. cukup jam keluarkan..hehehhe..

ok.. cukuplah review pasal pizza tu.. kalau ada makanan lain umie review lagi k.. yang pasti lecithin dan alfalfa wajib makan lepas tu okay...


Page : https://www.facebook.com/AthiyyahHannani
No. Hp: 013-4215713 (sms/whatsapp) - 013-8213930 (sms/call)
Emel: shafiedah_n@yahoo.com
COD: Putrajaya, Bangi, Sepang, Nilai, Banting
Pos: Ke seluruh Malaysia dan luar negara

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180