HQ Shaklee dah pindah


HQ Shaklee

Dah sebulan Shaklee beroperasi di bangunan baru setelah berpindah dari Empire Subang ke Sunway Pinnacle di Bandar Sunway.

Semasa di pejabat Shaklee yang lama, rasanya tak sampai 10 kali umie ke sana, sebab semua urusan adalah melalui online lebih mudah dari merempuh jalan sesak ke Subang.

Sekarang, HQ Shaklee Malaysia dah berpindah ke bangunan baru The Pinnacle di Bandar Sunway berdekatan dengan Sunway Lagoon.. memang dekat sangat. Nak jalan kaki ke Sunway Piramid Shopping Mall pun boleh tp berpeluh gak la...hehhehe




gambar dari mr. Google




Sangat senang jalan ke HQ Shaklee ni sb ikut jer tol LDP menuju ke Persiaran Lagoon.. masuk jer simpang Persiaran Lagoon tu nampak la bangunan tinggi yang ada lambang SUNWAY kat atas bangunannya.

Sampai jer lobby The Pinnacle ni agak blur la jugak... sb tempatnya masih baru. Security guard pun boleh tahan ketat gak.. kena bagi kad pengenalan kat security dekat kaunter, dpt kad then scan pada mesin nak masuk ke lif. Sampai dekat lif kena scan lagi utk tekan nombor pulak... Naik tingkat 9, so sampai la ke pejabat Shaklee.

HQ Shaklee dah pindah 

Masuk jer pintu Shaklee...wahhhh... cantik.. teratur dan tersusun jer...semua hijau...

tempat duduk yang selesa

Masa umie sampai, ada 2-3 orang jer customer..keadaan kat sana pun sunyi jer. 


view yang cantik

Berbanding pejabat Shaklee sebelum ni, tempat agak sesak, tempat duduk terhad. Sekarang ni, tempat duduk makin byk disediakan, permandangan dari atas pejabat ni pun cantik. Boleh nampak view Sunway Lagoon.

shaklee


Disebabkan tak ada org time umie ambik gambar ni..ni pun husband yang paksa..hahaha... ambik jer la gambar..hehhe.. buat kenang-kenangan kan...

So, pada sesiapa yang tak pernah lagi ker HQ Shaklee Malaysia.. boleh la datang ke The Pinnacle Sunway.

Page : https://www.facebook.com/AthiyyahHannani
No. Hp: 013-4215713 (sms/whatsapp) - 013-8213930 (sms/call)
Emel: shafiedah_n@yahoo.com
COD: Putrajaya, Bangi, Sepang, Nilai, Banting
Pos: Ke seluruh Malaysia dan luar negara




Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180