Set Slimming Shaklee


Assalamualaikum..

Sekarang ni memang tengah hot org nak slim sekarang ni kan...
dan mcm2 produk slim melim dah keluar..dari ubat makan hinggalah sapu kat badan...
tp terpulang kepada individu itu sendiri nak ambik yang mana...

tp umie lebih prefer nak ambik Shaklee sb apa...???
sb umie memang mengamalkan produk shaklee untuk diet yang sihat...
seperti yang u all sedia maklum..Shaklee ni adalah vitamin dan bukan seperti produk lain yang sekejap jer boleh turunkan berat badan..


umie lak ambik set slimming dari Shaklee..
iaitu...Herblax, Lecithin dan ESP..

memandangkan sekarang tengah hot Omega Guard..dan Lecithin umie pulak dah habis...so..umie tukarkan kepada Omega Guard, Herblax dan ESP..

memang menakjubkan..dalam 1 minggu umie dah turun 1 kg..kalau 1 bulan brapa? u all kira sendiri la...tu yang penting kena konsisten dan minum air 2-3 liter sehari..insyaAllah..berkesan. walaupun kita minum air yang banyak..air tu bukan disimpan dalam badan..tp ia dikeluarkan melalui peluh kalau bersenam dan melalui air kencing ketika kencing...jangan takut..dari lemak yang terkumpul dalam badan..bagus lemak tu ditukarkan kepada otot yang lebih pejal..baru nampak solid sikit badan tu..berat otot xper tp jgn berat lemak yer...hihiihi


ok..ni pulak testimoni untuk set slim Herblax, Lecithin dan ESP... u all can see...dah nampak slim kan...
so..u all apa tunggu lagi... jom la try set ni...



Selain ESP..CINCH pun sesuai utk diet harian..Cinch tidak sesuai untuk ibu yang menyusukan anak kerana sebab kalori cinch sangat rendah dan dikhuatiri membantutkan pertumbuhan anak-anak.

Protein penting untuk pelihara otot dalam badan. Ada orang yang berat badan turun tapi badan flabby ( menggeleber). Orang yang macam ni, yang turun tu bukan berat tapi die kehilangan otot. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.

 kalau nak tau dan nak lebih pejelasan...umie boleh bagi pendapat kat u all.. just sms/call umie.. 013-8213930 bila-bila masa dan dimana jua anda berada...hihii

 
Umie Sapidah || 0138213930 @ 0134215713
shafiedah_n@yahoo.com



Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180