Set Hamil Shaklee


Assalamualaikum...

Sekarang makin ramai ibu-ibu yang kat luar sana yang dah hamil..maybe dalam trimester 1, 2 dan 3
dan ada sesetengahnya mengamalkan produk Shaklee bagi mendapatkan vitamin yang mencukupi...



dalam gambar ni ada beberapa jenis vitamin yang dicadangkan untuk ibu yang sedang hamil dan fungsinya sekali...

ESP
 sangat sesuai di ambil oleh ibu yang sedang hamil, memberi tenaga kepada ibu untuk bergerak, dapat memperbaharui sel-sel dan tisu ibu..

Vita-Lea
mengandungi kandungan multivitamin dan juga iron, pembentukan sel darah merah yang berfungsi membawa oksigen ke seluruh badan, bagi yang mengalami masalah HB yang rendah, zat besi ini sangat membantu dalam meningkatkan HB anda.

B-Complex
bertindak sebagai anti stress, menstabilkan emosi dan membantu mengelakkan kemurungan

Vita-C
membantu menyembuhkan luka-luka selepas bersalin, membatu dalam pembentukan kolagen dan membantu penyembuhan tisu-tisu selepas bersalin

Ostematrix
membantu pembentukan tulang dan gigi yang sihat, kekurangan kalsium dalam diri ibu hamil akan terdedah kepada risiko pre eklamsia dan boleh membawa maut kepada ibu dna bayi.

Omega Guard
Omega biasanya diambil semasa kandungan 4 bulan hingga 9 bulan, membantu dalam perkembangan otak bayi semasa dalam kandungan, pembentukan sel saraf yang baik dan mengurangkan risiko kelahiran bayi pra-matang.


Vitamiin perlu diambil bagi mengelakkan kelahiran bagi pra-matang, kekurangan berat bayi dan juga risiko kecacatan dan menjadikan kita kuat dan sihat sepanjang kehamilan.

Peringatan: Elakkan pengambilan Vita-Lea bersama-sama dengan Ostematrik kerana ia akan mengurangkan penyerapan zat besi. Sebaliknya anda digalakkan untuk meminum segelas air buah ataupun mengambil bersama Vita-C untuk penyerapan yang lebih optimum.

 
Umie Sapidah || 0138213930 @ 0134215713
shafiedah_n@yahoo.com




**Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180