Mengapa dah makan suplement tp still tak da PERUBAHAN???

Assalamualaikum...

selamat berhujung minggu kawan-kawan...esok kerja..rasa bersemangat pulak nak kerja ni...hehhehe..nak tau sebab apa..sb Shaklee...confident dah ada...so..lepas ni kena  think positif jer..jer... bolehh???

so..untuk n3 kali ni umie nak sambung n3 umie sblm ni yang mengenai HEALING CRISIS

Secara umumnya..ramai antara kita try sesuatu produk dan xda perubahan so, mula lah putus asa. untuk pengetahuan u all...setiap individu ni penerimaan sesuatu yang baru dalam badan memang mengambil masa jugak sb nak kena sesuaian dulu ngan dengan organ dalam badan kita. kadang-kadang lambat..kadang-kadang kalau bernasib baik memang cepat jer produk tu bertindak..

ada beberapa sebab kenapa sesuatu produk tu kalau kita tgk lambat prosesnya maka adalah sebabnya.
selepas 1-2 bulan pengambilan makanan tambahan ni, kita sepatutnya telah merasai perbezaan pada badan contohnya, tenaga bertambah, pergerakan sistem usus yang lebih baik dan sebagainya.. sometimes, kita sendiri pun x sedar yang kdg2 kita ambil makanan tambahan ni buat kerja bagai nak rak sampai kita sendiri x sedar bahawa tenaga kita dah bertambah sampaikan org lain boleh nampak perubahan pada diri kita.

so..di sini umie nak senaraikan beberapa sebab mengapa makanan tambahan tu xnampak perubahannya.

  1. TIDAK mengamalkannya setiap hari.
  2. TIDAK mengikut dos yang telah dicadangkan.
  3. TAKUT kepada krisis penyembuhan, lalu berhenti dari mengambilnya.
  4. Pemakanan yang TIDAK sempurna serta mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat.
  5. Mengalami penyakit kronik yang memerlukan tempoh yang panjang untuk sembuh.
  6. Mengalami keadaan yang kronik yang membuat anda hilang keyakinan dalam mana-mana  rawatan mahu pun makanan tambahan
  7. Mengalami masalah emosi.

Sebab ke 3 adalah sebab pernah umie alami sendiri iaitu takut kepada krisis penyembuhan/healing crisis. seperti yang umie telah ceritakan sblm ni..umie mengalami bibir mengelupas teruk. salah satu cara umie nak rawatnya adalah dengan meminum air kosong dalam kuantiti yang byk. sebabnya dan kita memerlukan air yang byk. umie dah byk kali tgk testimoni dan review ramai org..umie gigihkan jugak nak makan supplement ni.

so...kalau u all dah tau sebabnya..senang la nak mengatasi dan di harap lepas ni boleh sambung balik makan makanan tambahan SHAKLEE ni ok..


kalau sesiapa yang nak tau lebih lanjut pasal SHAKLEE ni boleh la PM umie walaupun sekadar nak bertanya mengenai produk jer..insyaAllah..anda semua akan di layan....hihihihih..

Pesanan dari umie: Produk Shaklee ni x semestinya kita kena beli tiap-tiap bulan..tau sb apa?? sb kuantiti sesuatu produk tu boleh lebih dari 1 bulan...contohnya mcm ESP boleh thn sebulan setengah hingga 2 bulan. kalau makan Omega Guard pun kandungannya byk ngan ikan..xkan nak makan ikan tiap2 hari kan..so omega ni dah terdiri daripada kandungan ikan..so..senang dan mudah kan...hiiihhi



Umie Sapidah || 0138213930 @ 0134215713
shafiedah_n@yahoo.com


Salam jatuh cinta utk SHAKLEE...

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180