Healing Crisis atau Krisis Penyembuhan

Eh.. dah berapa tak update blog ni? 

Ok.. sblm ni umie pernah update pasal healing crisis dan kali ni pun kak umie dah mudahkan untuk you all faham tentang healing crisis sebab baru kejap tadi ada mak member yang mengalami tangan kebas dan lenguh-lenguh lepas makan ostematrix. 
Kak umie pun dah jelaskan apa yang berlaku dan nampaknya dia pun faham tentang proses yang berlaku tu..
ni entri yang kak umie pernah buat sebelum ni pasala healing crisis jugak...

Healing Crisis atau Krisis Peyembuhan

Mungkin ada yang tak pernah try lagi makan vitamin shaklee sebelum ni kan.. ada yang stop terus sebab rasa macam x selesa.. ada yang mengadu pening kepala, sakit badan, lenguh-lenguh, kebas kaki dan tangan.
You all pernah dengar pasal healing crisis? atau dalam BM dipanggil krisis penyembuhan?
Vitamin pertama yang kak umie makan sampaikan dapat healing crisis ni adalah Ostematrix pada tahun 2013. Time tu pun promo Osematrix macam bulan ni juga.
Sangat bertuah yang dapat healing crisis ni. Baru kita tahu vitamin tu bagi tindakbalas pada sistem badan kita. Apabila vitamin yang kita makan tersebut memberi tindakbalas terhadap badan kita, itulah vitamin terbaik untuk kita.
Healing Crisis ni yang berlaku akibat daripada vitamin semulajadi yang kita amalkan bertindak untuk menyingkirkan toksin dan merawat kerosakan pada sel badan. Proses ini akan menyebabkan badan rasa tidak selesa dan mungkin demam atau sakit pinggang dan lenguh badan. Ini adalah tindakbalas normal untuk menyingkirkan toksin dari badan.
In shaa Allah, healing crisis ini tidak akan berpanjangan. Setelah semua toksin dikeluarkan, badan kita akan bertambah sihat dan bertenaga.


Cara nak kurangkan simptom ni:
1. minum air kosong banyak sekurang-kurangnya 3 liter air sehari.
2. kurangkan atau stop pengambilan kafein untuk memudahkan penyerapan vitamin.
3. berehat dan bertenang.

Hubungi Umie 013.421.5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Banting, Nilai, Bangi

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180