Wajib ada dalam peti

Almost 4 bulan tak berupdate blog ni... dah bersawang dah ye..
last update hari tu bulan Oktober 2016 then sekarang ni dah masuk Februari 2017.

walau pun tak aktif di blog.. umie still update page fb umie Vitamin Sihat dan instagram vitachat instagram.. kalau ada yang sudi follow, terima kasih yer.. i'll follow you back.

Dalam family umie Vivix memang dah tak asing lagi dah.. mak ayah umie start amalkan vivix ni pun sejak tahun 2014 setahun selepas umie join Shaklee.
Tahun 2013 pun umie pernah belikan jugak tapi tak kerap mcm tahun 2014. Sejak tahun 2014, income yang umie dapat dari shaklee tu lah umie gunakan untuk belikan vivix untuk mak ayah umie sehinggahlah ke hari ni dan sehinggalah mak umie meninggal baru jer sebulan lebih on 29 Disember 2016 dan dikebumikan pada 30 Disember 2016 dan ayah umie pulak teruskan minum vivix memandang ayah stroke dan alhamdulillah boleh berjalan lagi.

Tahun 2016 ni memang tahun yang sangat mencabar bagi umie. Kehilangan orang yang tersayang ni dan the only 1 and no other can replace her..al-fatihah mak..

Bulan November 2016 pulak husband umie kemalangan motorsikal dan langgar lari di Daerah Banting. Rasa luluh jantung mengenangkan husband yang cedera. Time driving dari Putrajaya ke Banting tu macam-macam benda yang difikirkan. Alhamdulillah husband umie tak perlu nak admit wad tetapi kecederaannya teruk jugak sb jahitan di muka, siku dan cedera teruk di atas tapak kaki.

Keluar jer dari hospital.. balik rumah umie terus bagi husband umie vivix ni. Nasib baiklah vivix ni memang ada stock dalam peti.
Vivix ni umie bancuh sikit dengan air sebab husband umie tak boleh nak buka mulut sgt then terpaksa guna straw. Umie konsisten bagi minum vivix setiap hari, alhamdulillah..husband umie tak nampak seperti orang sakit pun walaupun kesakitannya memang agak menyakitkan dari mata kasar kita yang tak mengalami ni.

Vitamin lain pun bagi untuk surutkan bengkak seperti Omega Guard, Vita c dan juga Vitalea.

Nasib baikla semua vitamin ni memang ada kat rumah dan umie memang amalkan so tak perlula nak buka botol baru.. alhamdulillah.

Sesuatu yang berlaku tu ada hikmahnya dan bersebab. Alhamdulillah, kami redha. Mungkin kita lalai, Allah swt kejutkan.

Pada sesiapa yang ada yang mengalami masalah kesihatan yang teruk seperti kemalangan, kanser, penyakit kronik yang lain sepertidarah tinggi, diabetes boleh try ikhtiar dengan amalkan pengambilan vivix ni. Vivix ni bukan sahaja untuk penyakit kronik tp nenek yang umur 90 tahun pun boleh nampak mudah 25 tahun dari umur sebenarnya tau.

ok.. tu jer la nak celoteh mlm ni.. tangan pun dah loteh ni..hehehe.. next time kita jumpa lagi k. Kalau ada yang nak order apa-apa tu boleh contact kak umie kat bawah ni okay...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
v
v
v
v
v
v
v

Hubungi Umie 013.421.5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Banting, Nilai, Bangi

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180