Shaklee Menyumbang Kepada Israel


Assalamualaikum...

Bualan Ramadhan byk dugaannya, isu GAZA, MH17 yang baru terhempas dan isu produk israel yang dikaitkan Shaklee pun terlibat sama dalam menyumbang kepada Israel.

 Shaklee

Umie salah seorang pengedar sah shaklee hanya berdiam diri walaupun pada hakikatnya umie sebagai pengedar pun turut terasa hati dengan tomahan oleh sesetengah pihak yang mengatakan shaklee menyumbang kepada israel. kalau betullah Shaklee menyumbang apa buktinya dan Shaklee sendiri pun dah keluarkan kenyataan mengenai perkara ni..



Shaklee Menyumbang

Sebenarnya, Shaklee tidak menyumbang kepada Israel melainkan pengedar itu sendiri yang ingin menyumbang kepada Israel.. Seperti keadaan umie juga, kalau umie rasa nak sedekah kan sebahagian pendapatan shaklee ke mana-mana pusat kebajikan, rumah orang tua dan anak yatim, semua tu tak salah. begitu jugak dengan blog Keneseth Israel (KI) yang menyumbang kepada Israel terpulang lah kepada dia. 

Shaklee Menyumbang Kepada Israel

Company Statement ni umie kena buat entri ni jugak sb boleh buat rujukan di masa hadapan. Manalah tahu kan.. timbul lagi isu ni.. Setiap kali peperangan di GAZA, mesti isu ni timbul sehinggakan Shaklee pun dah keluarkan kenyataan mengenai masalah ni. Saya sebagai pengedar sah Shaklee tak akan melatah dengan cepat kalau isu ni keluar byk kali sb Shaklee dah keluarkan kenyataannya sendiri dan upline umie pun dan jelaskan perkara ni.

Moga dengan kenyataan dari Shaklee ni boleh membuka mata seluruh rakyat Malaysia dan moga makin ramai yang akan join shaklee untuk memperbaiki taraf hidup dan membantu orang lain menjadi lebih sihat. Kalau anda rasa selepas membaca statement ni nak join shaklee bersama umie.. boleh hubungi umie.

Page : https://www.facebook.com/AthiyyahHannani
No. Hp: 013-4215713 (sms/whatsapp) - 013-8213930 (sms/call)
Emel: shafiedah_n@yahoo.com
COD: Putrajaya, Bangi, Sepang, Nilai, Banting
Pos: Ke seluruh Malaysia dan luar negara





Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180