Performance Drink Shaklee

Performance Drink
Minuman pilihan ahli Angkasawan dan Para Atlet..

Sekarang bukan setakat Angkasawan dan Para Atlet tp.. Performance Drink dah menjadi minuman kegemaran yang berpuasa dan yang bekerja di bawah suhu panas.. org kerja kat tapak pembinaan pun minum Performance Drink ni...




kalau anda perasan.. pegang sesuatu benda dan dalam suhu sejuk, anda akan rasa ada cas elektrik kan.. tu maksudnya.. badan kita ni cas-cas tersebut x seimbang... so begitu juga dengan umie...
sebab itulah umie amalkan minum Performance Drink ni sb dalam Performance Drink terdapat kompenen elektrolit seperti di atas itu untuk mengimbangi elektrolit dalma badan umie..

alhamdulillah.. umie memang dapat rasa perbezaannya...
setiap kali terkena cas seperti renjatan elektrik ni.. tangan dan lengan umie akan rasa lenguh..
tp sekarang.. alhamdulillah.. umie jarang dah kena dan cas tersebut dah makin berkurang.. kalau x sebelum ni berdiri di partition meja pun kawan sebelah boleh dengar bunyi zeeekkkkk....tu...


ini lah rupa Performance Drink tu..
dah seminggu berpuasa.. 1 tin Performance Drink ni mcm x cukup jer utk 1 bulan.. tu sbbnya umie memang ready stock Performance Drink ni dan husband umie pun suka...

Performance Drink ni memang glamour time puasa sebab manfaat Performance Drink yang best iaitu:

  1. Meningkatkan Daya Ketahanan Badan -  Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  2. Membekalkan Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme aor dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.
  3. mencegah Penyahhidratan - mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembapkan kulit dan kelihatan muda.
  4. Mengekalkan Paras Gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.

Performance Drink ni sesuai untuk para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, penyahhidratan otot dan kulit, vagina yang kering, cirit birit, tiada selera makan, rendah paras gula kepeningan dan sebagainya.

Belum terlambat lagi untuk mencuba Performance Drink di bulan puasa ni.. sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Performance Drink dari umie... boleh melayari link tersebut..


atau terus menghubungi umie untuk mendapat maklumat & consultansi percuma dari umie

 
Umie Sapidah - 0134215713 (wa)
shafiedah_n@yahoo.com


Comments

  1. as salam. produk baik harus amalkan secara tetapkan baru dapat hasil yang memuaskan

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180