Pencuci muka kulit berminyak

Puas hati tak dengan pencuci muka yang anda guna?

Dari segi kualiti, kuantiti, harga terutamanya.

Adakah anda beli sekadar nak beli pencuci muka utk sekadar cuci muka? Beli pencuci muka sekadar asal ada jer?
Tak nampak kesan pun tak apa?

Bagi umie, pencuci muka tu penting. Seharian muka dilapis dengan krim muka, bedak dan termasuklah segala habuk, debu dari pencemaran udara apabila keluar dari rumah.

Banyak dah pencuci myka umie guna tp yang ni umie paling puas hati. Harga berpatutan dengan kualiti, kuantiti dan kesannya pada muka.

Umie jenis kulit muka berminyak dan kena cari pencuci muka yang sesuai.  Pencuci muka yang sesuai untuk kulit muka berminyak adalah jenis pencuci gel jernih seperti gambar tu.. kalau kulit muka notmal, tak ada masalah boleh pakai jenis yang mcm krim tu untuk cuci muka.

Once dah try memang rasa nak cuci jer muka.. pencuci muka ni kurang berbuih tp rasa best jer pada muka. Bau pun wangi. Umie start guna bulan 8/2015, nanti kita tengok sampai bila 1 botol pencuci muka tu boleh bertahan.

So far anak saudara umie pun guna start dari bulan 2 hari tu dah. Time balik raya hari tu katanya x habis lagi. Bayangkan dah 6 bulan guna pun tak habis lagi. Sungguh jimat tau. Pencuci muka macam ni la kita cari sb jimat.. tak perlu nak beli tiap-tiap bulan.

So, kalau ada yang nak beralih angin nak tukar kepada pencuci muka ni, sila maklum kat umie k..umie boleh syorkan mengikut kulit muka anda.



Shaklee Independent Distributor Umie Sapidah 013-421 5713(whatsapp/sms)

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180