Shaklee CoQHealth Plus bantu Jantung lebih sihat

CoQHealth Plus Shaklee ni telah dilancarkan pada bulan 6 tahun 2013...seronoklah rakyat Malaysia sb ada vitamin yng kusus utk jantung memandangkan ramai rakyat Malaysia yg mengalami sakit jantung dan penyakit jantung adalah pembunuh no. 1. Selain membuat senaman, pengambilan makanan yang sihat memang digalakkan dan pengambilan makanan tambahan juga membantu jantung lebih sihat. Kandungan COQHealth ni adalah CoQ10 yang berasal dari sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10-nya.


botolnya kecik lagi berkhasiat

Untuk mendapatkan jumlah yang stara dengan 28mg CoQ10 di dlm CoQHealth, anda perlu memakan hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli... bygkan sanggup ker anda nak makan byk tu? Selain tu ada vitamin E, ekstrak teh hijau pun ada. Tujuannya utk mengukukan keupayaan antioksidan dan membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu anatara kapilari darah dan jantung)

Disebabkan peningkatan usia, keupayaan tubuh dalam menghasilka coq10 ni menurun dan pada tahap ntertinggi penghasilan CoQ10 tertinggi adalah di usia 20 tahun. dan menurun pada 20 tahun berikutnya. Bayangkan kalau umur dah 40 tahun.. sebanyak 68.2% jumlah CoQ10 yang dpt dihasilkan.. no wonder la.. kalau usia dah meningkat.. byk penyakit yang elibatkan organ dalaman kita akan rosak seperti Hati, Paru-paru, Buah Pinggang dan Jantung.



CoQ10 dapat:

  • Menyokong penghasilan tenafa bagi jantung
  • Menggalakkan dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
  • Meningkatkan peredaran darah
  • Membantu menambahkan dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah
Selain untuk kesihatan jantung.. CoQ10 ni ada kelebihan lain pada tubuh kita.. itu umie akan kongsikan pada entri selepas ni.



credit:

MamaFaiz

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180