Performance Drink...Isotonik seperti 100plus perasa Oren...

Assalamualaikum..

salah satu minuman kegemaran umie time puasa... PERFORMANCE DRINK(PD)
memang bertenaga sb ia mengekalkan air dalam badan..meh baca sikit info pasal PD ni.. bukan Port Dickson jer yang ada nama PD tau.. tp Performance Drink pun dipanggil PD gak..hehehe...

  1. Meningkatkan Daya Ketahanan Badan - Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  2. Membekalkan Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal - mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumuskan eklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.
  3. Mencegah Pengyahhidratan - mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembapkan kulit dan kelihatan muda.
  4. Membekalkan Paras Gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot. 

PD ni sesuai sgt utk para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, keletihan, penyahhidratan otot dan kulit, vagina yang kering, cirit birit, tiada selera amakn, rendah paras gula, kepeningan dan sebagainya.

PD ni wajib ada utk stok umie sb ada permintaan gak PD ni..harganya murah dan sedap sb perasa oren... rasanya seperti air isotonik mcm 100plus tu.. saper2 pun boleh minum.. sb boleh minum utk seisi keluar...anak member umie memang minum air ni hari2.. siap simpan dalam peti sejuk sb anaknya memang suka...

Kepada yang berminat...

Untuk membuat pesanan dengan harga istimewa @ konsultansi percuma,
Hubungi saya Pengedar Shaklee Anda:

Sms/Whatsapp : Umie Sapidah (013-4215713) 
Website : athiyyah-hannani.blogspot.com 
Fb Page: Athiyyah Hannani
ID : 892572

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180