Herblax Shaklee



Ramuan asa produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi:

Alfalfa leaves
senna leaves
anise seed
blue malva flower
buckhorn bark
licorice root
rhubard root
fennel seed
culver's root

Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk kegunaan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

umie dah try makan herblax ni.. memang berkesan nak membuang dan perut pun boleh kempis gak...
Dengan pengambilan Herbalax ni membantu:

  • Pembersihan najis yang tersekat
  • merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  • Membantu masalah sembelit
  • tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengambalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit
  • mengempiskan perut
  • ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.
masa umie makan herblax ni.. ambik masa 8jam dari start makan tu memang akan ke toilet.. bagi umie kekerapan makanan yg kita makan pun boleh ulang alik ke toilet gak..heheh...kadang-kadang bergantung kepada individu gak tp umie memang puashati makan herblax sb perut memang nampak kempis dari sebelum ni sb kalau simpan lama bahan buangan yang tidak dikeluarkan ni boleh menyebabkan kanser kolon.. sereemmm....

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180