Set Kesuburan Lelaki

Ramai para lelaki mengalami masalah kesuburan tetapi asyik menyalahkan kaum wanita sekiranya tiada zuriat... jika anda sebagai seorang lelaki yang sejati..mari kita sama2 berikhtiar untuk mendapatkan zuriat disamping berdoa kepada Allah swt..usaha itu juga penting...

Produk shaklee ada vitamin khas utk lelaki diluar sana yang mengalami masalah kesuburan tersebut. Sy syorkan tuan2 utk try set ni..iItu zinc dan vita e.
Disini umie nak huraikan sedikit fungsi stp vitamin utk kesuburan lelaki ni...



Vita e


1. Mempertingkatkan kemampuan reproduktif - kajian pada twhun 1942, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan produktif. Para lelaki yang mengambilan 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

2. Kelestrian tenaga - meningkatkan kelestrian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

Zinc


1. Memperbaiki masalah prostat - Melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuhkan benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat mengurangkan prostatomegaly/pembengkakan prostst dalam kadar 70%.

2. Kemampuan seks lelaki - pengambioan zinc utk jangka masa panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga.

Ramai para lelaki dah mulai sedar dengan kesihatan mereka.. sebab tulah ramai para isteri yang berusaha mendapatkan supplement utk suami mereka.
Jika berminat untuk mendapatkan zinc dan vita e ni.. boleh jer pm umie.. cara pengambilan dan konsultansi akan diberikan.. vitamin ni bertahan sehingga 4 bulan.. jimat dan berkesan, semulajadi dan selamat...in shaa Allah..

♥♥Umie sapidah 0138213930 / 0134215713♥♥
posted from Bloggeroid

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180