Perlu protein untuk kekalkan otot..singkir lemak dan detox..

Assalamualaikum..

Umie dah 8 bulan sejak join shaklee.. umie dah consue set ni tp umie add sekali ngan esp..
Dalam 8 bulan tu umie dah turun 8 kg.. alhamdulillah.. walaupun turunnya x byk tp umie cukup puas hati..badan sihat, bertenaga sepanjang masa..



Set ni terdiri daripada cinch yang terdapat dlm 3 perasa iaitu vanila, coklat dan cafe latte..umie lak ambik coklat sb memang suka coklat.
Cinch ni adalah protein.. dalam diet seharian..badan akan kekurangan tenaga sbnya ada yang x makan langsung sb nak diet.. cara mcmni sebenarnya salah... nak diet kena jugak makan.. kalau x makan..badan jadi lemah dan lemak akan terkumpul sb xda otot dan tenaga nak bakar lemak.. tulah sbbnya kita di saran untuk ambik protein kalau kita memang nak skip makan nasi.

Lecithin pulak nak bakar dan buang lemak..lepas makan makanan yang berminyak, berkolestrol tinggi boleh la tepan oecithin ni bagi dia angkut semua lemak2 tu supaya xla menempel kat badan kita ni..

Alfalfa utk detox keluar semua lemak yang dah disingkirkan dr dalam badan.. badan akan rasa ringan dan bertenaga lepas consume ni.. tu sebabnya.. umie saran ambik 3 jenis utk siapa yangnak menurunkan berat badan.. in shaa Allah.. akan berjaya.. tp jgn lupa utk bersenam.....


Untuk tempahan dan maklumat lanjut:
Hubungi umie 0138213930(sms/call) @ 0134215713 (wa)
posted from Bloggeroid

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180