Shaklee Academy


Hampir 1 minggu lepas BLNC umie tak berupdate blog. Mana umie pergi ni tak update blog ni?
Mana umie pergi ea? Rasanya tak da pergi mana-mana ni.

Ermmmm.. tak per la.. biarkan jer la. Banyak benda sebenarnya umie nak bagi tahu you all ni tapi asyik tak berkesempatan jer. 

Masa BLNC hari tu banyak sangat kejutan yang Shaklee bagi sampaikan tak sempat nak atur masa nak update blog. Sebab habis jer BLNC hujung minggu selepas tu 2 hari umie ada workshop yang shaklee anjurkan di Hotel Grand Dorsett Subang pada 10 -11 Februari 2018 selama 2 hari dari jam 8.30 pagi register sehingga jam 5 petang.



Otak full tapi masih tak boleh nak move on dari workshop tu sebab banyak strategi nak atur untuk permulaan tahun baru Shaklee 2018/2019 ni. Time ni pun umie tengah nak atur masa nak teach sikit-sikit family shaklee umie di group whatsapp. Apa yang umie boleh share pada diorg.

Shaklee Academy ni Shaklee anjurkan untuk kumpul semua leaders dari rank Coordinator sehinggalah ke Master Coordinator. Background dia orang ni bukan calang-calang tau dan ada yang dah berhenti kerja dari gaji besar dan berjawatan tinggi dalam swasta dan kerajaan.

Walaupun bekerja makan gaji ni lumayan gajinya tapi masa bersama keluarga, masa untuk diri sendiri memang xda. Apatah lagi kalau time tu anak, parent sakit cuti pulak habis sampaikan kena potong emolumen/gaji sebab tak datang kerja. Disebabkan itulah dia org berhenti kerja makan gaji dan mulakan dengan bisnes shaklee dan pada yang mengmabil peluang ni untuk buat shaklee sungguh-sungguh memang lumayan akan dapat lagilah kalau kita betul-betul berniat nak tolong orang lain.

Shaklee Academy ni belajar benda asas dulu mcm mana nak kukuhkan organisasi shaklee masing-masing. Then akan ada pulan Shaklee Academy lanjutan selepas ni. rasa tak sabar nak join lagi.

Mana-mana event yang shaklee buat, mesti akan ada vitamin free untuk distributornya. Umie suka..



Vitamin yang shaklee bagi ni memang power tau. Energy booster. Omega Guard 3 biji, 1 bj Bcomplex dan 1 biji CoqTrol-Plus. Dari pagi duduk buat aktiviti sikit then sambung ceramah balik, mata memang x mengantuk. tapi rasa seronok.

Umie datang sorang jer kali ni. Duduk nasib ada kumpulan so tak la rasa sunyi sangat tak ada kawan..hehehe. Nasib baik kawan sebelah x berborak time orang depan abgi ceramah.. Alhamdulillah. dapat umie catat semua apa yang speaker tu cakap.

Umie harap kan, lepas ni moga Team Shaklee Umie ni boleh join lain kali supaya mendapat ilmu yang bermanfaat ni jugak.


Hubungi Umie 013-421 5713 (Whatsapp), COD sekitar Putrajaya, Dengkil dan Sepang

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180