Shaklee National Conference 2014/2015

Alhamdulillah.. 5-7 Jun yangn lepas umie berpeluang untuk mengikuti Shaklee National Conference di The Palace Of The Golden Horses dan MIECC, The Mines. Semuanya ditanggng 100% oleh Shaklee tp tahun ni umie jsut dapat 1 tiket sahaja berbanding tahun lepas. Dan my roomate is of coz my upline n my geng keras..hehhehe.


Bukan semua orang layak untuk menginap di hotel 5 bintang ni disebabkan ada beberapa kriteria yang shaklee tapis untuk dapatkan penginapan percuma ni. Sepanjang National Conference ni byk kejutuan yang Shaklee bagi dan hadiah yang kami sendiri tidak tahu dan tak expect akan dapat hadiah tersebut. Sampai jer di hotel terus register dapatkan bilik hotel dan siap dah bagi meal allowance rm100 setiap seorang. Kalau yang suami isteri pergi, dapatlah rm200.


sampai jer terus g makan.. makanan pun sedap

Bilik hotel yang sgt cantik. Dah nama hotel pun Palace Of The Golden Horses merata boleh tgk kuda, kaki kuda di meja dan carpet/mamar pun kuda.


1st day National Conference kami dibawa melawat ke sekitar Kuala Lumpur. Umie pulak yang rasa lebih excited dari org luar. Tinggal di tanah semenanjung ni dah hampir 9 tahun tp ada beberapa tempat yang umie belum berpeluang untuk menjejakkan kaki ke situ. Kami dibawa melawat ke Muzium Diraja, Pasar Seni dan Aquaria KLCC dan Dinner di Hyatt Hotel KL.


Semua perbelanjaan untuk masuk ke tempat-tempat ni ditanggung 100% oleh Shaklee.. Ni merupakan percutian dalam negara. Kalau luar negara pun ada.

Selepas habis melawat beberapa tempat menarik, malam tu ada pulak dinner di Hyatt Hotel Kuala Lumpur.


 Dinner di Hyatt Hotel Kuala Lumpur, ada persembahan oleh pelawak Douglas Lim.

Pada keesokan harinya pulak, bermulalah majlis anugerah dan sharing daripada master-master dlm shaklee. Selain dari majlis anugerah tersebut, diluar dewan shaklee menyediakan beberapa produk yang kita boleh try sendiri iaitu seperti cinch shake..boleh bancuh sendiri, pemeriksaan kesihatan, dan consultancy mengenai produk pun ada.

Malam terakhir bernational Conference ada dinner.. tema dinner pulak Majestic Night. Ramai yang pakai pakaian orang bangsawan atau mcm raja2 zaman dulu tp umie lebih selesa berjubah jer la.. tak ikut tema sgt pun..hehehhe



Habis jer dinner, sempat lagi nak posing-posing sb ramai dah balik.. tpt tersebut dah jadi sunyi..hehehe..

Keesokan harinya dapatla award yang ditunggu-tunggu.


 Sebelum balik, peserta yang menginap di hotel dapat hadiah lagi..suprise dari Shaklee iaitu Shawl Burberry ni. Untuk pengetahuan u all, Owner Shaklee ni adalah Owner syarikat Burberry.. so no wonder dia pun boleh bagi kepada pengedar shaklee secara PERCUMA okay..



Ini adalah sebahagian award yang umie dapat sepanjang 2 tahun dalam Shaklee..
alhamdulillah


last dari umie..walau apa pun org kata..umie will stay positively.

Berminat nak tahu lebih lanjut mengenai shaklee?
boleh hubungi umie unutk consultation secara percuma.. free of charge jer...


Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180