Masker Alfalfa

Alhamdulillah... dapat juga mengupdate blog setelah beberapa minggu tak berupdate.

Shaklee

Alhamdulillah... sejak akhir-akhir isu Shaklee memang hangat jadi bualan org ramai.. terima kasih kerana mempopularkan Shaklee sekali lagi.. so tak perlula umie nak ulaskan pasal perkara tersebut..

Kes Mealshakes yang dikatakan dedak ayam, vivix yang overclaim, omega tak sesuai utk dos kanak-kanak, Esp protin soya yang x bagus utk kulit dan propaganda Yahudi, dan alfalfa yang x sesuai utk dijadikan masker dan dikaitkan dengan pengedar Shaklee yang tak ada ilmu.

Terima kasih sekali lagi kerana mempopularkan produk Shaklee dengan  Free Of Charge.. dan sekarang makin ramai yang ingin mengetahui keberkesanan produk tersebut. Family umie yang secara tegarnya pengguna VIVIX SHAKLEE. Itu bukan overclaim sebenarnya tp testimoni yang betul-betul berkesan.

Alfalfa

Alfalfa adalah sejenis herba yang berakar tunjang. Kedalaman akar alfalfa dapat mencapai 2-4 meter ke dalam tanah. Tinggi pokok alfalfa adalah 30-120cm dan daunya tersusun 3.





Kenapa Umie Makan Alfalfa

Untuk pengetahuan u all.. kulit umie bukan yang halus mulus dan mengalami masalah jerawat dan hormon tak balance. Umie makan alfalfa ni nak detok.. after lepas detox tu barulah jerawat kurang dan skrg jerawat pun segan nak munculkan diri... lagipun umie kulit yang sensitif dan tak boleh nak guna apa2 produk yang kuantiti bahan kimia yang byk.. so Shaklee ni dapat settlekan masalah umie.

Masker Alfalfa

Seperti yang digempar gempurkan oleh admin sebuah fb page yang pasal alfalfa tu...
umie sendiri pun menggunakan alfalfa untuk dijadikan masker..

Kalau umie sendiri yang tak pernah try... umie pun tak akan suggestkan pada org lain mengenai masker ni. Sebagai Pengedar Sah Shaklee, hampir semua vitamin umie dah pernah try dan sebab itu umie suggestkan Shaklee pada ahli keluarga umie. Masker ni umie xbuat hari-hari.. kalau rajin umie buat..hehehe...

So..kalau ada yang berminat nak buat masker ni boleh la pm umie.. nak try kesannya...

Page : https://www.facebook.com/AthiyyahHannani
No. Hp: 013-4215713 (sms/whatsapp) - 013-8213930 (sms/call)
Emel: shafiedah_n@yahoo.com
COD: Putrajaya, Bangi, Sepang, Nilai, Banting
Pos: Ke seluruh Malaysia dan luar negara


Comments

  1. salams pagi jumaat ummi.
    alfalfa memang supplement terbaik:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula-mula telan alfalfa.. baunya x boleh tahan.. skrg ni.. kalau tak telan alfalfa rasa mcm kurang lengkap jer..hehhee

      Delete
  2. tak pernah try buat masker guna alfalfa..setakatni guna esp shj hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180