Vita E Complex Shaklee

Assalamualaikum...

Beberapa hari ni ada yang ambik set basic cantik dari umie.. ada vita e sb jimat 4 bulan br habis...
ok.. kalau mcm tu.. ni sedikit info menarik mengenai vita E..

Vitamin E Shaklee dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diektrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.

Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah menyahtoksin semulajadi logam berat seperti raksa, kadium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Adakah kita ni mengambil vitamin E dengan cukup? utk pengetahuan u all.. nak dptkan vitamin E ni perlukan 1kg biji gandum, 500ml safflower, 8kg bayam dan 500g badam. dengan adanya pengambilan makanan ni boleh melawan radikal bebas.

Vita E shaklee ni dah ditambah baik dengan Grape Seed Extract.. Kenapa ada Grape Seed Extract???

  • Sebab dalam Grape Seed Extract terdapat Oligometic Proantho Cyanidin (OPC) yang lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yang lain.
  • OPC juga adalah 50 kali ganda lebih kuat daripada Vita E dan 20 kali ganda lebih kuat daripada Vita C.
  • Grape Seed Extract kaya dengan protein yang akan membina kolagen di dalam badan, maka kulit akan nempak lebih muda, sihat dan anjal.

Banyak manfaat kita boleh dapat dari pengambilan Vitamin E ni antaranya adalah:

  1. Melindungi Jantung - Pengambilan harian 800IU vitamin e untuk jantung yang sihat; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatkan koleterol HDL; mengurangkan takanan darah; menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dll.
  2. Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif -  kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
  3. Anti Penuaan  - 1 kapsul vita E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
  4. Anti Oksidan Yang Kuat -  Pengambilan lebih dari 1,200 IU sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan petumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. ianya juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah penglihatan.
  5. Kelestarian Tenaga - Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.
  6. Membaiki Arthritis -  Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, rawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos, sakit sendi.
  7. Menghalang Keguguran -  Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopaus seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin, keguguran.
  8. Memperbaiki Parut - membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
 Vitamin E ni boleh digunakan sehingga 4 bulan kerana 1 botol vita E mempunyai 120 kapsul.. boleh ditelan atau boleh digunakan sebagai masker utk muka yang berparut dan luka utk mengurangkan kesan parut. Selain utk muka berparut.. ada  testimoni member yg amalkan vita E ni tenaga seksual dia meningkat dan skrg dia tengha mengandug... alhamdulilah.. semuanya atas izin Allah...

Sekiranya berminat utk mendapatkan vita E ni utk 8 manfaat vita E tersebut, bolehlah menghubungi umie seperti yang tertera dibawah...



Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180