Saat Aku Jatuh Cinta Pada Shaklee

Assalamualaikum....

Shaklee..Shaklee.. Shaklee..
dimana-mana  org ckp pasal shaklee.. di fb, di blog, wechat n so onlah..
pernah suatu ketika dulu..umie hidekan status pasal shaklee di fb tau.. asal ada gambar org promote shaklee umie hide sampai jadi rimas dan siap tag pulak tu.. pernuh notification kau..

why umie bagi tajuk "Saat Aku Jatuh Cinta Pada Shaklee"..hehhee.. kemaruk dah ni.. dulu bukan main x suka.. kan dah kena sampai kena panah shaklee bagi jatuh cinta..hehhehe..Join shaklee ni adalah secara kebetulan..g teropong shaklee punya website sb nak dpt idea wat blog member a.k.a upline shaklee umie skrg ni.. g teropong pulak blog kak cery lagi dasyat... so dari situ dah tgk testimoni, jenis2 vitaminnya..pengggunanya dan kesan sampingan atau healing crisis yang dihadapi masa consume shaklee... mula2 tu agak gerun gak.. dan kurang keyakinan nak maklum kat org yang umie ni pengedar sah shaklee..

Kenapa umie makin rasa tertarik dengan magnet shaklee sb memikirkan keadaan mak dan ayah umie yang kurang sihat.. pernah dalam n3 sblm ni umie cerita mengenai mak dan ayah umie dan mereka adalah pesakit stroke dan buah pinggang. 1st time umie beli vivix dlm bulan pertama umie join shaklee sb bulan 3 umie nak balik ke sarawak... sb tu umie beli awal.

klik sini

Tiada sebab lain umie join shaklee sb umie nak beli suplemen untuk mak umie.. dan buktinya.. mak umie yang dulunya xboleh nak berjalan sorang2 dlm rumah, kena pimpin tp skrg dah boleh berjalan-jalan dan bersiar g rumah kakak dan nenek yang jaraknya 1km..Mak dan ayah umie still amalkan makan vivix sehinggalah skrg... ayah pulak jenis yang kurang selera makan.. then umie bagi dia minum mealshakes hari-hari.. ayah umie dah makan byk susah pulak nak membuang then umie bagi pulak herblax nak bagi lancarkan proses pembuangan..dlm family umie vivix, nutriferon, ostematrix, vitalea,bcomplex, alfalfa, gla, herblax, vita c plus adalah antara vitamin yang memang wajib ada..hhihihi... so.. produk shaklee dlm family umie dah x asing lagi dah.. dan..

Disebabkan dah satu family consume shaklee.. no wonder umie memang dah jatuh cinta pada shaklee... Dari shaklee nilah..perasaan nak bantu org lain tu berkobar-kobar.. kalau ada jer dengar family atau kawan sakit.. umie akan kongsikan apa vtamin yang sesuai.. x kisahla dia nak beli atau pun tidak... cuma rasa lagi rugi kalau x berkongsi..kalau bukan beli skrg.. mana tahu.. bukan dia atau oreg lain yang akan beli kan...

so amat rugilah kalau yang dah bergelar distributor shaklee tp x nak kongsikan kebaikan shaklee pada org lain... byk manfaat/faedah dan pahalanya sb kita dapat bantu org kan...

so.. anyone yang berminat untuk mendapatkan produk shaklee boleh jer hubungi umie...





Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180