APRIL PROMO :: NUTRIFERON::


Assalamualaikum...
April bagi NUTRIFERON

Actually.. umie xtau pun xda produk lain setanding Nutriferon Shaklee sebabnya hanya Shaklee jer ada produk ni.. nak g cari kat kedai lain pun xda.. sb apa? sebab lagi... sebabnya penemuan terhebant dalam bidang Immunulogi ni hanya di Shaklee sahaja.

Meh baca sikit pengenalan kepada Produk Nutriferon yang agak panjang ni..hehhee..
sebagai info u all gak kan...

Interferon buat julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari University Tokyo pada tahun 1954.. sekarang ni dah tahun 2013...Tu dia... dah 59 tahun tu..
Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr. Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia (Nutriferon). Dia telah berjaya menetapkan bahawa estrak dari 4 tumbuhan; iaitu biji labu, sunga safflower, honeysuckle jepun dan biji Platago, mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.

 
Di dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidrophobia (penyakit anjing gila), herpes, HIV dll. Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit.

Manfaat utama Nutriferon


Nutriferon ni memang amat sesuai untuk SENGGUGUT, ASMA, DEMAM, SELSEMA... kepada sesiapa yang mengalami masalah seperti ni better ambik Nutriferon ni.



SMS : 0138213930
WHATSAPP : 0134215713

Comments

Popular posts from this blog

Giveaway Contest Produk Shaklee Pilihanku

Saper Suka Makan Tongkeng Ayam?

Hadiah Shaklee 180